pondělí 27. srpna 2012

25. 8. 2012 Den 10
Dnes jsem dostala chuť na Cuketu Bezděk. Klasický recept ale obsahuje šlehačku a točený salám, u kterých jsem předpokládala vysoké kalorické hodnoty. Co s tím teda? Recept jsem si upravila na tzv. light verzi. Místo šlehačky jsem použila zakysanou smetanu a místo točeného salámu dušenou šunku. Recept sem dávám zvlášť. Uvařila jsem si k tomu těstoviny a celé tohle jídlo vyšlo na 1629 kJ. To jde, ne :-) A to jsem tam dala klasickou zakysanku s 12% tuku a celý kelímek - myslím, že příště zkusím nějakou "lehčí" zakysanku a půl kelímku bude bohatě stačit. Dobré by to taky mohlo být s řeckým jogurtem.
Včera v Globusu jsem si už nekoupila celozrnné kaiserky, ale půlku žitného chleba (přiznám se, že jsem ho kupovala hlavně kvůli nedělnímu obědu) v domnění, že to bude lepší varianta. Bohužel je to ještě horší varianta. Už teda nebudu experimentovat a zůstanu u Alnatura žitného chleba s dýňovými semínky.
Večer jsem jela vyzvednout mamku z oslavy kulatin její kamarádky. Jak jsem správně tušila, byla jsem na oslavu alespoň na chvíli taky pozvána. Na stolech ležely nádherné koláče, samozřejmě tyčinky, chipsy, oříšky a kdo ví ještě jaká lákadla. Nevzala jsem si vůbec nic! Měla jsem ze sebe takovou radost. Oslavenkyně mi dokonce nabídla zákusek. Byla ale hodná, že se přišla zeptat, jestli ho chci nebo ne a když jsem řekla, že ne, tak mě nepřemlouvala. Dovedu si představit, že na jiné oslavě by přede mě postavili zákusek a bylo by to bez diskuse. Ostatně něco takového mě asi čeká 1. 9. Rodinná oslava a v naší rodině se na jídlo NE neříká :-)
S dnešním dnem tedy naprostá spokojenost. Dobře jsem jedla a byla jsem chodit. Kdyby to tak bylo každý den, bylo by to v šusu :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat