neděle 26. srpna 2012

16. 8. 2012 Den 1
Už kdysi jsem narazila na stránky www.kaloricketabulky.cz a teď jsem si na ně vzpomněla. Aniž bych od toho něco čekala, začala jsem si na těchto stránkách vést jídelníček a teď po týdnu vidím, že to bylo hodně dobré rozhodnutí.
1. na stránkách vám vypočítají váš bazální metabolismus a napíší vám, kolik kJ denně můžete sníst
2. mají velmi dobrou databázi jídel
3. můžete si kontrolovat nejen váhu, ale také množství tuků, sacharidů, vlákniny, atd., které za den sníte
4. do jídelníčku si můžete zanést i pohybové aktivity, které se vám odečítají z denního příjmu
5. je tam hodně dalších věcí...věřím, že na některé jsem ještě ani nepřišla

Koupila jsem si sporttester. Taky výborné rozhodnutí. Do sporttesteru jsem si zadala své údaje a zvolila režim hubnutí. Okamžitě mi ukázal, že zatím stačí chodit, rychle chodit. Původně jsem chtěla začít s běháním a prošla si několik webovek, z nichž nejlepší se mi zdají tyto: http://behame.cz/ Všude jsem se dozvěděla, že pokud mám nadváhu, nemám běhání riskovat.
Podle sporttesteru, abych zhubla, musím mít puls mezi 109 a 120. Hned první den jsem zkusila běžet a hned mi puls vyletěl na 135 a sporttester začal pískat tak, že to zahrádkáře (byla jsem zrovna v zahrádkářské osadě) přivolal k plotu.
Chodím se svým psem Calimerem (na fotce). Dnes jsem chodila 30 minut a spálila 891 kJ.
Chození s Calimerem je fajn. Je to aktivní pes, který rád udržuje tempo. Teda někdy ho zaujme nějaký pach a pak ho musím trochu popohnat...ale jde to.

Jídelníček:
plus - zjistila jsem, že pro mě není takový problém udržet se pod 5000 kJ/den (doporučená denní spotřeba podle kalorických tabulek), když chci a když si budu dávat trochu pozor.
další plus - moje oblíbené polévky nemají moc kJ...samozřejmě nesmí být zahuštěné a musím malé množství (do 150 ml - to mi naprosto stačí)
Dnes jsem - po odečtení chůze - snědla 4721 kJ, takže dobrý začátek.



Žádné komentáře:

Okomentovat