pondělí 27. srpna 2012

24. 8. 2012 Den 9
Opět oběd v Globusu. Vybrat si něco, u čeho je předpoklad, že to nebude šíleně kalorické, je v Globusu celkem problém. Volím nakonec krůtí maso se zeleninou a vařenými brambory. Poprosím obsluhující, aby mi dala poloviční porci brambor, ale stejně se mi zdá, že jich je hodně. Jak si představujete krůtí maso se zeleninou? Já myslela, že to budou nějaké krůtí nudličky třeba s brokolicí a rajčaty. Ale ne - je to především UHO, ve kterém je pár kousků krůtího masa a mražená zelenina. Vyjedla jsem maso a pár kousků zeleniny a dala si jen asi dvě třetiny brambor. Krůtí maso mám ráda, ale toto jídlo nebylo vůbec dobré. Na obranu Globusu musím říct, že některá jídla mají dobrá. Teď mě sice žádné nenapadá, ale některá fakt jsou :-)
Odpoledne jsem šla na návštěvu ke kamarádce Hance. Je to kamarádka, se kterou se znám nejdýl - doslova od peřinky. Bydlely jsme v domě vedle sebe - jen přes chodbu. Hanka je jen o rok starší, ale protože šla do školy o rok později, chodily jsme spolu osm let do jedné třídy. Naše cesty se trochu rozešly, když jsem odešla na vysokou do Olomouce a teď už se moc nevídáme, ale když se vidíme, tak okamžitě všechno zaklapne. Jako bychom se naposledy viděly včera. Máte to tak taky?
Dopředu jsem si říkala, že návštěva představuje riziko. Hanka mi bude nutit něco sladkého (jen doufám, že nepekla!...to by bylo těžké - nechtěla bych ji urazit), budou nachystané chlebíčky, atd.
Musím říct, že mě příjemně překvapila. Nejen, že neměla napečeno, ale když jsem jí řekla, že se snažím zhubnout a sladké teď nejím, tak řekla, že to chápe a nic mi nenutila. Kéž by to tak šlo se všemi! Měla nachystané jednohubky ze sójového rohlíku s vajíčkovou pomazánkou, šunkou a sterilovanou okurkou. Snědla jsem jich asi pět. Daly jsme si kávu a vodu. Poseděly jsme venku na sluníčku a bylo nám fajn. Později přijela i Hančina sestra Šárka a vzpomínaly jsme na naše dětské vylomeniny :-)
Kvůli práci a návštěvě jsem nestihla jít chodit, ale myslím, že i tak jsem toho za celý den nachodila hodně - 3x do kanceláře ve 3. patře, na trh, nákup v Globusu, atd. Ale to se samozřejmě nedá mezi sportovní aktivity počítat :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat