pondělí 27. srpna 2012

17. 8. 2012 Den 2
Tento den mi ukázal past ve formě restaurace.
Šly jsme s kamarádkou Lenkou na oběd. Menu 1: smažený řízek, Menu 2: smažený květák. Volila jsem květák. I když to nakonec nebylo tragicky kalorické jídlo, podíl tuků jsem pro tento den překročila. Dala jsem si taky fazolovou polévku, ale pro příště jsem se rozhodla polévky v restauraci vynechat. Nevím, co v tom je, jestli a čím to zahušťují, atd. Možná jen vývar by mohl být OK. Taky si nemusím dávát menu, můžu si vybrat z lístku něco bezpečného :-) Člověk se pořád učí.
No, ale korunovaly jsme to přesunem do nedaleké cukrárny, kde nás zlákala pařížská káva - je to vídeňská káva jen šlehačka není bílá, ale pařížská. Večer si to píšu do jídelníčku v kalorických tabulkách a bum! 1500 kJ jen za toto.
Jen díky tomu, že jsem byla chodit a spálila jsem 1013 kJ a díky tomu že na večeři jsem si dala žitný chléb Alnatura, jsem snědla 5002 kJ.



Žádné komentáře:

Okomentovat