pondělí 27. srpna 2012

18. 8. 2012 Den 3
Oběd v Globusu - co si vybrat? Nakonec vybírám holandský řízek a poté se v kalorických tabulkách dozvídám, že jen řízek má 1722 kJ. To je moc! A to ještě, kdo ví, co do toho v Globusu dávají.

Na snídani jsem si dala své domácí müsli (recept sem dám zvlášť) s řeckým jogurtem. Řecký jogurt má 10% tuku, tak přemýšlím, jestli ho nevyměnit za nějaký bílý jogurt typu Activia, který má max. 3% tuku, ale zatím to nechci udělat - řecký jogurt mi víc chutná a navíc je přírodní. I s řeckým jogurtem se dokážu do 5000 kJ vejít. Jen si musím pohlídat denní příjem tuků.
Shrnutí - snídaně: domácí müsli a la já, řecký jogurt a jablko (nakrájené).

Odpoledne jdu zase chodit :-) A to svou oblíbenou pětikilometrovou trasu.  Hezky v přírodě kolem řeky. Samozřejmě s Calim. Trvá mi to hodinu deset minut. Spálím 2226 kJ. To je radost!

Zjišťuju, že rozdíl mezi cereální kaiserkou a žitným chlebem Alnatura (je to takový ten tmavěhnědý tenký plátek) je 200 kJ. Kaiserku nebudu jíst - je to zbytečné zvyšování kJ a navíc mám ten žitný chléb ráda.


Žádné komentáře:

Okomentovat