neděle 2. září 2012

Silně vyvinutá slabá vůle...nebo ne?
Celý život říkám, že mám silně vyvinutou slabou vůli, ale možná to tak není. Nebo byl včerejšek výjimka. Uvidíme...
Včera - 1. 9. - jsme měli rodinnou oslavu a hned za několik věcí můžu zvednout palec pro sebe, ale hlavně pro mé příbuzné.
Místo tradiční svíčkové, které jsem se obávala, byla totiž přírodní kuřecí roláda se šunkou a sýrem a vařené brambory. Brambor jsem snědla jen polovinu a roládu si dala celou. Na stole k tomu byla v misce tatarka - tu jsem si pochopitelně nedala.
Po obědě přišel čas zákusku. Byly dva. Při roznášce jsem odmítla a kupodivu se ani nikdo neptal proč a už vůbec mi zákusky nenutil. Taky jsem byla vděčná, že to nikdo nekomentuje. I když je mi jasné, že každý musí vidět, že jsem tlustá (a o dost tlustší než jsem bývala), nebylo by mi příjemné, kdybych musela mluvit o tom, že se snažím hubnout. Nerada mluvím o svých slabostech :-)
Horší doba nastala potom. Na stole ležely různé pochutiny - úžasně vypadající cukroví (ano, i mé oblíbené linecké, ořechové košíčky, mini věnečky, atd.), frgály, chipsy, oříšky a ovoce.
Přiznám se - ke kávě jsem si dala jednu osminku frgálu, ale jak jsem zjistila, není to taková tragédie. Vešlo se mi to do denního příjmu kalorií i tuků a sacharidů. Ta osminka frgálu byla 176 kJ.
Ale o cukroví jsem musela svést velký vnitřní boj. Jeden hlas mi říkal: "Když si dáš jeden kousek lineckého, tak se nic nestane." Ale ten druhý byl rozumnější: "Není to zbytečné dávat si cukroví? A určitě by nezůstalo u jednoho kousku."...což je pravda. Obvykle to je jako lavina. Však to asi každý zná...
Místo cukroví jsem ďobala hroznové víno.
Na večeři byl švédský stůl, kde byly - hurá! - tři druhy zeleninového salátu. Ochutnala jsem všechny a byly výborné. Snacha oslavenkyně je Řečka, takže tam byly i prvé tzatziky - těch jsem měla nejvíc. Vzala jsem si ještě 3 plátky sýra, 4 plátky šunky a 2 malé krajíčky chleba.
Akorát jsem včera nestihla žádný pohyb, pokud nepočítám tanec a popojíždění s kočárkem, ve kterém byl nejmladší přítomný příbuzný Míša.
Oslava byla skvělá...ostatně jako vždy. Máme prostě báječnou rodinu!

Žádné komentáře:

Okomentovat