sobota 1. září 2012

Můj hydratační pitný režim
Zatím nejvíc bojuju s dodržováním pitného režimu. Přemýšlela jsem, jak to udělat, abych vypila denně minimálně 2 litry vody. Pít vodu je totiž nejlepší řešení - nemá žádné kalorie a je všude. Nakonec jsem nečekaně našla inspiraci v blogu Tarylynn McNitt Undressed Skeleton.
Na láhev, kterou běžně nosím na procházky, jsem si udělala rysky, tak abych vždy co dvě hodiny vypila 0,25l vody. Samozřejmě po 4 hodinách musím láhev doplnit. Taralynn má dvě láhve - jednu na dopoledne a jednu na odpoledne. Já se ale často nedostanu celý den domů, takže bych si třeba nemohla láhve vyměnit, tak jsem si z jedné strany udělala rysky na dopoledne (8:00, 10:00, poledne) + 14:00 a z druhé strany rysky na odpoledne - 16:00, 18:00, 20:00 a poslední je "bedtime", tzn. čas, kdy půjdu spát, což může být sice až o půlnoci nebo i později, ale 1. většinou si dám večer čaj, 2. tak dvě hodiny před spaním bych z jistého důvodu už raději nepila :-)
Kromě rysek a časů jsem si nahoru na láhev napsala MŮJ HYDRATAČNÍ REŽIM. Rozumějte, překládám teď docela náročné texty z češtiny do angličtiny, je toho moc a trošku mi z toho hrabe... Původně jsem si to tam chtěla napsat anglicky, ale pak jsem si řekla: "Někdo to uvidí a řekne si, že se chlubím, že umím anglicky. To nemám zapotřebí." a napsala to jako že česky.
Večer jsem pak šla na schůzi našeho klubu zastupitelů, vytáhla láhev a hned přišla otázka: "Co to tam máš napsané?" Vysvětlila jsem. Kolegyně - muži to neřešili - mě upozornili na ten nápis, že to není česky. Tak jsem jim řekla, že mě nic nenapadá (a v duchu jsem si řekla, že jsem to tam měla napsat anglicky) a ony: "No, přece to je pitný režim." Tak jsem si pomyslela, že jsem fakt mimo. Doma pak přeškrtla HYDRATAČNÍ a pod to napsala PITNÝ.
To je tak, když se moc zabývám tím, jak něco bude vypadat....
Důležité je, že tento systém mi pomáhá. Mám totiž v těle 35,4% vody a měla bych mít min. 48%. Takže mám co dohánět.
Určitě si všimnete, že na láhvi je napsáno Evian a Wimbledon. Ano, láhev je moje památka na moje dvě dovolené na tenisovém turnaji ve Wimbledonu. Taky ji ale nosím z praktických důvodů - v obchodě mě nemůžou obvinit, že jsem ji tam ukradla, protože stoprocentně taky nikde vodu s emblémem Wimbledonu neprodávají.





2 komentáře:

  1. Inspirovala jsem se a také jsem si na flašku načmárala rysky;) Hned je snazší pitný režim dodržovat;)

    OdpovědětVymazat
  2. Mi to funguje skvěle...až jsem překvapená :-)

    OdpovědětVymazat